Tyskungen

image307

Den här boken håller jag på att läsa nu och den är så sjukt spännande! Jag har läst 300 utav 400 sidor och det är nu som alltihop håller på att lösas och knytas ihop. Camilla Läckberg är lätt den bästa författarinan av de jag läst böcker av. Visserligen är de inte så extremt många men jag har ändå läst en del. Jag hade tänkt att spara den här boken tills jag ska till Oslo men jag kunde inte. När den damp ner i mammas brevlåda så tog det bara en dag innan jag inte kunde hålla mig längre. Har ni inte läst Camillas böcker, LÄS DEM!! Isprinsessan är den första boken och det är nog smartast att börja med den. Varning för sträckläsning och att människorna runt omkring dig tycker att du är extremt tråkig och osocial bara.. =) *hehe* Jag började med den andra boken, Predikanten, det gick väl an det också men vart lite knepigt sen när jag läste första efter..
Åh vad jag längtar till nästa bok!

image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0