Ahhhh, lördag morgon!

Ganska ovanligt att jag är vaken klockan 8 på en lördagmorgon n när jag inte börjar förrns 3. Men idag ringde min klocka halv 7 eftersom att Mathias ska iväg på svesexa för hans mosters blivande man Micke. Mathias är extremt svårväckt vilket jag inte alls är så självklart är dte jag som får butta på honom tills han vaknar, 10 i 7 klev han ur sängen och då var det ingen idé att försöka sona om eftersom jag varit vaken i 20 minuter och inte var det minsta sömnig längre.. Jag har börjat läst Camilla Läckbergs fjärde bok "Olycksfågeln" men jag hade inte rikigt ro för att ligga och läsa nu så istället bloggar jag lite. När jag bloggat klart ska jag lyxa med att spela lite sims sen tänkte jag ta och städa sovrummet. Köpte juh ny säng i fredags och det är så underbart med dubbelsäng!! Därför vill jag göra det supermysigt i hela sovrummet. Just nu står det 5 lådor som ska ner i förådet, ett akvarium som är sönder och ett datorbord som ska organiseras som stör ordningen. Plus att jag har en ikeakasse med rentvätt i en av garderoberna som ska sorteras och läggas in i lådorna i garderoben.

Jag vet inte vad som är fel på mig den här veckan, jag har städat otroligt mycket för att vara jag. Vardagsrummet är nu tipp topp sen jag ägnade en hel eftermiddag till att städa, och då menar jag storstäda, precis allt som befinner sig i rummet. Torkade till och med listerna! Köket städade jag igår och jag frostade till och med av frysen! Hur ofta frostar man av frysen en fredagskväll? HAHA! Värsta "Heartbreak hotel" juh!! =)

image254

Igår kollade jag och Mathias på "Jakten på lycka" med Will Smith och Jaden Smih och den var sååå bra!! Mathias tyckte den var lite seg men jag älskade den! Ta och kolla på den, känns mer i hjärtat när man vet att dne är basserad på en sann historia. Jag såg när Will och Jaden var hos Oprah och det var då jag fastnade för den. Annars har jag antagligen aldrig kollat på den men när jag sett lite glimtar hos Oprah så var jag fast. Jag vart så glad i torsdags när jag såg att dne kommit på macken! Ska ta med mig filmen till mamma och pappa och säga åt dem att kolla på den med!! Det är häftigt att Wills riktiga son Jaden spelar hans son även i filmen. Riktigt duktig liten kille på att spela! Men han har juh bra gener.... =)

image253 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0