ASG!!!

HAHA!

Idag är dte mördartorsdag, dvs den torsdagen jag öppnar på macken. Det betyder att jag måste kliva upp klockan 5 och idag så skulle jag också för första gången någonsin starta våran korvgrill.. Eller ja alltså vi startade den igår men den har aldrig startats på morgonen och aldrig av mig. Jag fick en snabbkurs av Johan igår "Kom ihåg 5 knappar!" malde i mitt huvud medan jag räknade de knappar jag knäppte på. Till min stora förvåning hittade jag 5 knappar, I MADE IT! Så nu ligger korvarna där och snurrar, det är bara att komma och köpa korv av mig!!

image295

Det är ganska så lugnt nu på morgonen så nyss tog jag mig en kopp the och satte mig bakom kassan och lyssnade (Jag sålde just min första korv!) på RIX morronZoo där de pratade om Magnus Ugglas blogg. Så jag gick in och snabbläste lite och hittade ett inlägg som jag tyckte var så komiskt.
Ur Magnus Ugglas blogg:

Singalong

Jag har fått hem det nya Singstarspelet. Fick det med posten eftersom jag så generöst låtit dom använda "För Kung och Fosterland" (jag kan inte varit vid mina sinnens fulla bruk när jag släppte iväg låten dit). När vi nu förärats med spelet skulle vi såklart testa det. Jag har berättat tidigare att Lolo sjunger sämst i Norra Europa, Agnes är ok och Ruben är än så länge svårbedömd. Det här skulle bli en lätt match för mig då det liksom föll sig naturligt att vi drog igång med just "För Kung och Fosterland". Döm om min förvåning när jag fick sämst poäng av alla. Jag stängde av spelet och gick ner i källaren och surade. Spelet slumpas nu bort till högstbjudande.

upplagd av Magnus Uggla 13:34:00 - 21 kommentarer

Jag tyckte det var så jäkla kul! Han skriver väldigt underhållande, vill ni också kika in på hans blogg är adressen magnussuggla.nu.

KOM OCH KÖP KORV AV MIG!!!!!


Kommentarer
Postat av: AKP

haha komisk kille! Men det kunde man ju nästan ana iofs med dom texter han har på sina låtar :D

2007-09-27 @ 11:22:44
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0