Imorgon!!

Jag kan inte fatta att det redan är torsdag!! Imorgon ska jag till Oslo och hälsa på de 2 sötaste gutterna där! =) Pappan kommer jag inte träffa för han är i Italien och seglar i VM.. *ooo*  Men det ska bli superkul att träffa NIni och pojkarna! Hoppas de blir glada för presenterna!
Det börjar pirra lite i magen nu, hoppas det går bra med bomstatjonerna (vägtullar på svenska). HAHA! Jag börjar redan använda mig av Norska ord fast jag inte kommit dit än. Redan 2 norska ord i det här inlägget.. *hehe* Nått som lättade var att Nini berättade att jag inte behöver åka igenom Oslo centrum. Det skulle blivit lite läskigt, jag är juh inte van att köra i storstäder. Bygdöy där familjen bor är ungefär som Lidingö och det är inte så jättemycket trafik där och det låter bra för min del! För att ta mig dit måste jag dock åka i en tunnel, och hur ska jag lyckas hitta den här tunneln?! Får förlita mig på GPSen och så skulle NIni skicka emd en karta som kompliment. Måste leta fram ett gäng bra skivor som jag kan lyssna på under tiden jag kör. Har juh min talbok men vill även ha lite music! Hur långa brukar talböcker vara? Beror väl på hur lång boken är antar jag.. =P Har 10 skivor kvar så jag antar att dte är ca 10-12 timmar..

image279

Röda ringen är där familjen bor nu, 15 minuter med buss (eller färja på sommaren) in till Oslo centrum. Den blåa ringen är dit familjen ska flytta. Det blir antagligen i februari nån gång.


Kommentarer
Postat av: AKP

spännande spännande!
ja tror de kommer bli skitbra :)
Hur länge ska du vara borta? Vad säger kärleken då? ;P
I LOVE NORWAY!
Kjempeflott :D

2007-09-13 @ 07:52:31
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: AKP

mm ja kunde gissa att han är ledsen ..
kan väl iofs delvis förstå honom.. men f-n ni är unga, man måste få prova på saker ..
och älskar man varann så klarar man sig igenom sånt.
Men ni är tillsammans än ?
Jobbigt läge för er båda.. inge kul att göra den man älskar ledsen heller men man måste ju som sagt få leva och testa på saker också..
Innan man är "fast" med barn å så ..
Hoppas de reder sig!
*KRAMAR*

2007-09-13 @ 08:33:35
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0