Äntligen SOLSKEN!!!

Som sagt, äntligen solsken! Å vad gör jag? Sitter inne och bloggar? Herregud!

Idag har jag varit extremt effektiv! Jag har städat köket, toaletterna och gångarna i huset som jag alltid gör på fredagar och måndagar. Jag har städat mitt eget rum och möblerat om lite, jättemysigt vart det! Jag har tvättat lingardiner, strykigt dem och hängt upp dem. jag har tvättat 2 maskiner med kläder OCH jag har strykigt skjortor!

Nu ska jag strax leta freda på Nini och fråga när/vem som ska hämta gutterna. Om jag hinner blir det en promenad ute i solen kan jag lova!

Ikväll är jag och Sara bjudna till Malin på tacos, ska bli så satans gott! Jag har längtat efter tacos i hur många veckor som helst nu! =) Muuuuummmms!!!

image560



Igår så tillbringade jag och Sara 3 timmar på gymmet. Först gick vi på 30 inuters intervall träning, sedan styrketränade vi. Efter styrkan bastade och duschade vi och sedan avslutade vi dte hela med en varsin massagestol. Uuuunderbart var det! Man var helt avslappnad när man kom hem och kröp ner i sängen. Deiligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0