Måndag igen!

Då var det måndag igen då!

Känns faktiskt lite jobbigt idag. Jag är trött, vädret är piss å det är som sagt måndag. Jag måste dammsuga, tvätta och stryka.. BLÄ!!

Igår hade jag en riktig mysdag. Jag vaknade vid 9 av att jag fick mess, jag låt och sov PÅ mobilen. Det burrade som bara sjutton i ryggen är vibraton satte igång. Såg att jag hade 2 nya mess och märkte att jag somnat ifrån mobilen på lördagen. Antar att jag var trött (å en aning för hög alkoholhalt i kroppen).
Jag satt framför datorn typ halva dagen men på kvällen kom JarSara hit så vi lagade mat, pasta med pesto och sallad. MUMMA! Sedan drog vi till Jimmy och David och åt lite godis å snackade. Vi kom fram till att vi sak ta över den lägenheten i september. Just nu bor David och Jimmy tillsammans med 5 till i den. Men i augusti ska alla utom David och Jimmy vidare så då flyttar jag, Sara, Emma och ev. Susanne in där tillsammans med dem. Känns så himla skönt att man löst lägenhetsproblemet redan nu. Skönt att i September bara dra dit å slippa hålla på å leta!

Min onda hals har hållit i sig i 10 dagar nu och jag börjar få träningsabstinens. Jag tvärvägrar att träna när jag har int i halsen men jag vill juh!! Vill bara gå till gymmet å springa arslet av mig eller spinna sönder benen! =P Jag får ta mig en lååååång promenad nu istället, ja dte ska jag fasen göra!! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag beställde hem ett par Dolce & Gabbana i silverfärg faktiskt, så tror det blir dom :)

2008-04-28 @ 14:35:33
URL: http://sarax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0