Morgonpigga pojkar!

image555

Vaknade 10 över 6 imorse av att jag hörde Herman och Kallemann uppe på köket. Jag gick upp och sa att det inte är uppstigning förrns om en timme. "Men vi letar bara efter pappa", fick jag till svar... Jag berättade att pappa inte är hemma och inte mamma heller men att de båda kommer hem. Sedan stationerade jag gutterna i stuen framför Cartoon Network, jag gikc ner å la mig en stund till.
20 i 7 gick jag upp och började göra frukost å ta fram kläder till pojkarna. Morgonen gick riktigt bra och nu är Kallemann på plats i skolan och Herman på barnehagen.

Jag har sovit lite dåligt inatt och vaknade vid halv 1 av att hemtelefonen ringde. Vem ringer så sent egentligen?! Jag svarade men då tutade dte upptaget, mysko! Som tur var så vaknade inte gutterna då! Efter dte hade jag svårt att sova men lyckades tillslut.

Nu ska jag göra mig iordning för ett pass på gymmet, det blir nog spinning idag! =)

Ha de på bade din gamle sjokolade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0