Vigelandsparken och spel!

Igår vart jag glatt överraskad när jag klockan 20 över 12 fick ett mess där det stod:
"Jeg henter barna og tar dem til middag. Du kan ta ettermiddagen fri. Kos deg. Nini"

Weeeheeee! Ledigt!!
Så jag tog bilen och stack iväg till JarSara och var med henne hela dagen. Följde med å hämtade Hedda, Nora och Marianne och handlade lite. Sedan när Trym kom hem så gick jag å Sara ner och åt grillad kyckling, potatissallad och tomat. Riktigt gott var det! Potatissalladen kostade bara 9 kronor och var supergod, vilket kap! På kvällen åkte jag, Sara och malin runt och cruisade i det jättefina kvällsvädret. Vi åkte och hämtade upp Jimmy och David åsså åkte vi till Vigelandsparken som är Norgest mesta park. efter det köpte vi en varsin glass å åkte hem till Malin. Resten av kvällen satt vi och snackade och spelade spel. Riktigt mysigt. kom hem vid halv 11 å då var det natta på en gång!

image557
Staty från Vigelandsparken



Idag så ska familjen nergaard åka till deras hytta på Norefjell. Med dem ska också Elin, deras förra praktikant. jag är lite spänd på att få träffa henne men också lite glad att jag inte behöver underhålla henne i helgen. Jag kommer typ hejja på henne, käka middag och sedan åker de. Skönt!

Nu ska snart jag och BygdöySara ta oss en fika. Vi har juh tränat varenda dag denne veckan så idag blir dte vilodag för oss! =)


image558
Några fler statyer från Vigelandsparken


Kommentarer
Postat av: AKP

wow! Superläcker bild den första där

2008-04-04 @ 09:52:52
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Sara

Faan vad kul med dansträning! Det skulle jag verkligen vilja testa! :D

2008-04-06 @ 21:17:20
URL: http://sarax.blogg.se
Postat av: Emmy

Vilken cool staty. Jävlar i min låda:)

2008-04-10 @ 12:26:10
URL: http://emmybrunner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0