Xycling!!

Precis hemkommen från Elixia (gymmet) och har kört ett spinningpass på 40 minuter! SHIT vad jag svettades! Skönt som bara den!! =) Känner mig riktigt duktig nu! Förut hatade jag spinnig, den värsta träningsformen jag visste och att ge sig ut och springa skulle aldrig komma på tal ens. Nu tycker jag att spinnig är helt okej, jätteskönt (!!!) efteråt och jag tycker om att springa! Så himla glad att jag kommit igång ordentligt med träningen!



Jag fick faktiskt en komplimang i fredags för mina ben. "You have georgeous legs!!" var det en snubbe som kom fram å sa till mig. Jag vart skitglad! =)


image556

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt med sådana komplimanger!! :)

Blev så sugen på spinning jag med nu när jag läste ditt inlägg så blir ett pass för mig med ikväll! :)

Miss you!

2008-04-03 @ 19:30:45
URL: http://sarax.blogg.se
Postat av: Mikaelac.blogg.se

vadå springa din tok e inte spinning cyckla:) hihihiih

2008-04-15 @ 16:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0