Dålig update!

Nu var det RUSKIGT DÅLIGT med bloggande från min sida...

Ändå har jag haft en hel del att göra. Jag har för det första inte skrivit om hur vi hade det på vår "frozen margaritas kväll" förra lördagen, jag har inte berättat om möhippan jag var på i tisdags, i torsdags var jag iväg till Furuvik med mina syskonbarn, och jag har  varit på bio...

Nu börjar jag jobba om 50 minuter så det finns inte en chans att jag hinner blogga just nu. Sedan så jobbar jag egentligen till 2-halv 3 nånting idag men eftersom jag ska på bröllop klockan 3 tänker jag smita iväg halv redan klockan 2. Då ska jag hinna duscha, få på mig kläder, sminka mig och fixa håret. Är jag jäkligt effektiv kanske jag hinner med  att skriva nån rad då men det är tveksamt....

Slänger in en bild på Nette från möhippan eftersom det är hennes och Andreas dag idag! =)


Glad Nette! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0