Lugg!!

Igår var jag hos min emenenta hårfrisörska Anneli!

Hade beslutsångest när jag satte mig i stolen för jag var lite sugen på lugg men ändå inte. Jag har juh precis lyckats spara ut min förra lugg men det är så typiskt mig som dte bara går. Jag är en till och frånare när det kommer till luggen. Precis när jag lyckats spara ut den så klipper jag dit den igen. Jag passar både med lugg och utan så det är inget större problem. Annelie tyckte att jag skulle klippa till och så vart det.

Här är resultatet:


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja såklart du får! :)



Tänkte fråga om du har lust att hänga med och träna nåt på LGF eller Stark till veckan? Är ju gratis prova-på vecka! :)



Och så tycker jag att vi ska ha en avskedsfest på lördag om du vill och kan :)

2008-08-24 @ 11:40:43
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

FIN du blev i håret förresten! :)

2008-08-24 @ 11:47:07
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0