Disgusting!

Kom nyss hem till lägenheten och det är så äckligt här!

Jag sov hos Emma och Peter på Sinsen inatt och sedan idag har jag varit och fikat med Ann-Sofie nu på eftermiddagen och kom nyss hem. Det är ingen hemma men det står disk framme, det är kleggigt på golvet och fy vad ofräsht det känns. Funderar på om jag ska ta och städa faktiskt. Det här gillar jag verkligen inte. Köket ser ut som en krogszon med russinpaket, bullpaket, glas, tallrikar, skålar mm. överallt. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Jag förstår verkligen mig själv varför jag inte vill vara här på helgerna...

Ikväll ska jag, André och Helena, som är här på besök, äta kinamat. Sedan vill de gå ut men jag är så trött så jag skippar nog det. Så sjukt trött efter allt jobbande. Men nu är det inte så långt kvar tills jag får åka hem! =)

Fick reda på igår att mitt ex ska ha barn, så nu har jag snart 2 ex som är pappor. OMG!! Jaja, grattis då! Ynglar av sig utav bara hellskotta därhemma nu. Kul att få ett syskon och sedan bara nån månad senare få en egen unge... Men han har juh velat ha barn länge så jag tror han är jätteglad och jag önskar dem all lycka till. Jag själv känner mig absolut inte redo för barn, herre gud jag måste juh lära mig att ta hand om mig själv först. *skratt*

Nu ska jag fasen ta å rydda upp lite i köket innan jag blir galen!

Ha en bra helg!! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska han ha barn?! Shit, känns som alla får ungar nu...



När kommer du hem?

Hoppas vi kan ses nåt!!

Puss!

2008-12-13 @ 20:23:41
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0