Glass på säng! =)

Jag säger bara åh! =)

Blev väckt 10 i 8 imorse av att Sara och David kommer in på rummet och sjunger. Med sig har de glass och ett paket! WEEEE! =) Så söta! Sussi vart livrädd och halvflög upp ur sängen medans André inte verkade märka nått.. Haha!
I paketet låg det en bodyskrubb, en body lotion och en Camilla Läckbergbok på norska. Så sött att Sara kom ihåg att jag ville ha hennes böcker på norska, det var över ett halvår sedan som jag nämnde det! =)



Nu har jag precis ätit lite ordentlig frukost och eftersom jag blev väckt 20 minuter tidigare än vad jag brukar gå upp så hann jag blogga lite innan jobbet också. Jobbar bara till 5 idag, när jag kommer hem strax före 6 ska jag baka lite och sedan ikväll blir dte mys. Emma ska komma hit och fika lite också.

Det är nog ganska bra att ha bursdag ändå! ;) 


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis grattis från oss i Hybo!!! Ha en underbar dag ;)

2008-12-16 @ 09:17:11
URL: http://www.metrobloggen.se/tussilagoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0