Sømnløst i Oslo!

Inatt har jag inte sovit många timmar...

Om 15 minuter øppnar centret jag jobbar på och jag ska jobba från nu till 5 dag. Jag kommer vara så trøtt! Senast jag kollade på klockan "inatt" var den halv 6, jag klev upp 7.
Hamnade såklart hos Emma och Peter igår dær det bjøds på køttfærspaj, vin och gin och tonic. Krævdes typ 2 glas vin før mig att bli lullig. Det spelade guitar hero och nær jg tænkte å och lægga mig vid 1tiden så kom Daniel på att vi skulle køra anden i glaset. Nær jag væl kom i sæng var klockan alldeles før mycket och jag lyckades vakna flera gånger.

Nu kommer nog strax Steffen så jag hinner inte blogga mer.
Ses kanske ikvæll.. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men nu rasslar det till ordentligt med inlägg!!! kul att du åtminstonde i bland har lite tid över för oss....

2008-12-06 @ 14:32:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tussilagoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0