Fredag igen!

Då var det fredag igen då... Veckorna går så fort här!

Imorse vaknade jag först strax efter klockan 6, jag vet inte varför jag ofta vaknar tidigt på mornarna. Speciellt när man varit hemma i Sverige så sover jag jättedåligt den första veckan här i Norge. Antar att jag är rädd att försova mig. Jag somnade såklart om imorse men vaknade igen 20 i 7 av att jag hörde att barnen och Nini hade vaknat. jag vägrade att kliva upp förrns 10 i 7. Mitt pass börjar juh faktiskt inte förrns 7 så jag sover så länge jag kan. När jag kom upp på köket klcokan 7 så var kallemann redan påklädd och klar, han hade vaknat tidigt för han hade hostat så mycket. Han ville stanna hemma från skolan idag och dte fick han. Han är inte speciellt sjuk, dte är bara dte att han har hosta, hade dte varit mitt barn hade jag nog faktiskt skickat iväg honom till skolan men hämtat honom lite tidigare. Men men...

Vi hade i alla fall en jättemysig frukost! Jag, Nini, Kallemann och Herman åt alla frukost tillsammans. Kallemann vart klar först eftersom han hade börjat före oss andra men han tyckte nog att det var så mysigt att alla satt runt bordet så han satt kvar på sin plats. Nini frågade om hur det var med Eirik och hans vattenkoppar och visade mig bilder på när Kallemann hade det. De var i Miami då och har man vattkoppar får man absolut inte resa någonstans. De skulle vidare till Bahamas för Kristian var där och seglade men de fick snällt sitta och vänta på hotellrummet tills prickarna försvann. Nini berättade att Amerikanerna var som galna när dte gällde sjukdommar, hotellet de bodde på hade blivit livrädd när de fick reda på att det fanns ett barn med vattkoppor där. Å jag kan faktiskt förstå dem lite också för herre gud vad med prickar ungen hadde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0