Min pojkvän Ola Svensson!

image515

Jag har börjat drömma så sjukt mycket...
Inatt drömde jag bland annat att jag kysste Ola Svensson. Å herregud vilken bra kyss det var! Mitt minne sviker mig lite men jag minns att han satt ner, har nått svagt minne av att det var i en rullstol (fråga mig inte varför). Jag gick raka vägen fram till honom och så kysstes vi, en riktigt romantisk och lång kyss. Så som man kysser sin pojkvän, jag har avrit alldeles kelig hela dagen pga. den där drömmen..  Jag vart dock väldigt irriterad när jag vart uppväckt ur min undrebara dröm av att Kristian var i köket då klockan 06:05. Hur jag än försökte så kom jag inte tillbaka till den drömmen.. Typiskt!!

Jag drömde också om en död k´vinna. Jag vet inte hur hon dog om det var vi (vi var ett gäng men minns inte vilka) som dödade henne eller om vi hittade henne. Vi skulle i vart fall gömma kroppen. Asmysko dröm! Det som var så knepigt var att jag var aldrig rädd i drömmen. Det var aldrig lsäkigt, jag tyckte bara att det var jobbigt att vi måsta göra oss av med henne. Å jag var rädd för att nån skulle komma på oss.. Konstigt som fasen! Jag föredrar "Oladrömmen" faktiskt!!
 
Imorse så åkte jag iväg till CCVest tillsammans med JarSara och malin åsså tränade vi Step och SATAN VAD KUL DET VAR!!!! Riktigt skojigt program var det, mycklet dans men ändå inte för komplicerat å man blev svettig! I like it!! Så det blir nog fler gånger att det blir step på tisdagar för mig!!

Om 10 minuter ska jag åka och hämta gutterna Kallemann är lite förkyld. han var hemma igår men kunde gå i skolan idag, han blir hämtad lite tidigare bara. Så nu ska jag bege mig in till sminket och myrorna på toan! =P

Ha Det Bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0