Noen som vill ha en pikekyss?

Satt och läste i en kokbok igår efter jag lagt Herman. Jag hittade en dessert som innehöll pikekyssar och vet ni vad dte är? Jo, maränger! Tyckte det ordet var så himla sött, pikekyss!

Idag har jag varit flink och tränat! Skjutsade först barnen till skolan och sedan åkte jag och BygdöySara till Elixia där vi stod på löpbandet i 30 minuter. har varit förkyld och dte känndes verkligen! Jag körde inte ens hälften så hårt som jag brukar men blev helt slut...

Efter träningen åkte vi hem till Sara och lagade lite lunch som bestod av pasta, tonfisk, ägg och majs. Man tar väl vad man haver! *skratt* har aldrig varit så fattig som jag är nu! Men dte är verkligen bra att lära sig hushålla med pengar! 2600 fick jag i lön denna månad.. Skoj? NEJ!!!

Idag ska Kallemann på skiskole så det blir lite jobb för mig idag, skönt! Det är praktikantträff ikväll istället för imorgon, vi ska äta semlor! MUMMA!! =)

Nu ska jag vara social med Sara! =)

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Får du inte mer i lön än 2600 kr???????????????? dom verkar ju sjukt täta dom du jobbar åt och i norge borde man ju tjäna fett med pengar tycker man!!!!? allt slit för så lite pengar??? brukar du få så lite? fick du mitt sms häromdagen:)? fick inget svar:( puss gumman

2008-02-09 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0