Nyår!!

Klicka för att stänga bilden

År 2008 ska bli mitt år! =) =)

Tror faktiskt det kommer bli ett bra år. Kommer vara i Oslo fram tills 20 juni, ska försöka åka hem den 18 eftersom den 20 är på midsommar och jag är gärna hemma då! Sedan ska jag jobba lite hemma, några månader sådär. Sedan är väl planen att jaf, Sara, ev. Emma och kanske nån mer drar tillbaka till Norge och jobbar ihop lite cash., Sen drar vi till Thailand! =) Yeay Yeay!!




Mitt nyår var i alla fall riktigt skoj! Började med 3rättersmiddag hemma hos Sara tillsammans med hennes familj och hennes kompis Emma. Riktigt bra mat, det gjorde Saras mamma Anna-Lena gjorde det riktigt bra!! Sen drog vi hem till Emma och festade som bara tusan! Vi 3 hade en varsin champagneflaska plus massa öl och cider. Strax före 12slaget drog vi ut på gården där en av killarna på festen tänd eigång nån slags raket på gårdsplanen och dte sprutade raketer överallt. HAHA! De krockade på fönstaer och vi fick springa för att ta skydd från dem. En man blev asförbannad och skrek "NI DÖDAR MINA BARN!!" HAHAHAHHA!!
Kom hem vid typ 4 eller halv 5 och somnade direkt! Var så trött!

Imorgon åker jag och Sara tillbaka till Oslo men orkar inte skriva mer nu.

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det låter som du har roliga planer för 2008 i alla fall. Var det skönt att komma hem till lilla Ljusdal då?
Kram

2008-01-02 @ 08:23:30
URL: http://nummel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0