Quiz!

Snor ett quiz av Karin! =)

Namn - Åsa Maria Madeleine von Wachenfeldt
Födelsedag - 16 December
Hemstad - Ljusdal
Ögonfärg - Blåa
Hårfärg - Brunett
Längd - 1.66
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt.
Stjärntecken - Skytt
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Nej
Skor idag - Blend gymnastikskor
Det första du tänker när du vaknar - Imorse tänkte jag "Aldrig i livet!" =P

FRAMTID
Namn på barn - Magdalena och Maximilian
Vad vill du bli när du blir gammal - Lycklig och snäll
Drömjobbet - Bra fråga...

FAVORIT
Mat - Lasagne är gott, kyckling mm. Jag äter det mesta!
Sport - Drill skulle jag juh vilja säga då...
Djur - Svårt
Glass - Haägen Dazs Nuts and cream (MUUUUUMMMS)
Nummer - 4
Tuggummi - Extra white sweet mint
Helgdag - Lördag
Årstid - Sommar
Tandkrämssmak - Spelar inte så stor roll bara konsistensen inte är gelé...
Radiostation - Rix FM

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån - Nej
Skolkat - Ja
Sovit utomhus - Ja
Gråtit i skolan - Ja
Spytt i skolan - Nej
Velat bli modell - Nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Men o ja!
Sett en död människa - Ja
Använt droger - Nej, bara alkohol...
Ätit sushi -Nej, men Nini ska bjuda mig nån dag! =)
Retats - Nej, bara på skoj

THIS OR THAT
Cider/öl - Cider
Pepsi/cocacola - Coca cola
Mc Donalds/Burger king - Mc Donalds
Choklad/vanilj - Choklad
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Nike
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
Kakor/paj - Kakor
MTV/VH1 - MTV
Blind/döv - Får man välja stum? =P Annars döv

KAN DU
Gå ner i splitt - Nej, men skulle verkligen vilja kunna!!
Skriva med båda händerna - Ja, ser väl rätt okej ut...  

Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors - Ja
Nudda näsan med tungan - Nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET
Du pratade med i telefon: Kristian
Du skrev med på msn: JarSara =)
Du kramade : JarSara
Du skällde på : Kallemann

SENAST
Skrattade:  Idag
Grät: När jag kom hem till Ljusdal på lovet
Filmen: Heartbreakers
Tuggade tuggummi: Nu!
Drog ett skämt: Igår kanke.. =P
Sjöng en sång - Idag i bilen på väg hem från träningen.

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - 2 bilar, en gård, grind, snöslask å några hus.. =)
Lyssnar du på musik just nu - Ja, radio
Vad har du på dej - Jeans, träningslinne och en luvtröja
Vad är det på din musmatta - Har ingen musmatta just nu

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Nej, inte vad jag minns..
Ljugit om din ålder - Nej, dte har jag nog inte heller gjort
Bråkat utan anledning - Nja, mamma har fått tagit emot endel oförtjänta ord.. =//


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Ja
Rökt - Nej
Shoppat - Ja
Haft sex - Ja
Skejtat - Nej
Bakat - Nej
Motionerat - Ja
Solat - Ja


Kommentarer
Postat av: AKP

fasen Madde har du redan haft sex denna månad, de är ju bara den 10:e ..
och du är singel? :O
hahahahaha ;P
*skoja*

2008-01-10 @ 08:38:04
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Sara

Ja får väl se hur det går nu när jag inte har dig med mig på Viktklubb! :/
PUSS

2008-01-10 @ 21:02:37
URL: http://sarajuhlen.blogspot.com
Postat av: Karin

Vart har du tagit vägen då??
Kram

2008-01-23 @ 11:48:34
URL: http://nummel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0