En vecka sedan!

Nu är det en vecka sedan jag bloggade...

Nu kan jag inte skylla på att jag inte har tid för det har jag. men jag tycker inte det är skoj. Har inte så väldans mycket att skriva om. Lovar att det kommer bli ordning på det när jag flyttar tillbaka till Oslo. Då kommer det hända grejer!! =) =)

Livet i Ljusdal är ungefär lika som när jag lämnade det, enda skillnaden är att det rör sig lite mer. Fler människor är "hemma" nu när dte är sommar och det är juh positivt. Nästan jämt i alla fall... =P
Träffade en klasskompis från gymnasiet igår, Roxy. Hon och hennes pojkvän var i Ramsjö och jobbade nu i sommar, annars bor hon nere i södra Sverige nuförtiden.

Den här veckan har jag varit ledig från mitt jobb, börjar på tisdag igen. Så mina dagar är rätt slappa, jag äter en massa jordgubbar, tränar å har det bra. Längtar som bara den till den 29 augusti då jag ska tillbaka till Norge. Jag är så kär i Norge, sånt underbart land! Jag trivs så bra där å det ska bli så skoj att bo där i kollektivet. Nu är dte väl så gott som klart att kusin André ska med också. Weeeeeeee! =) =) Det blir alltså jag och André som ska dela ett rum, Jimmy och Niklas delar ett och Sara och David bor på loftet! Jag tror det blir perfekt med 2 tjejer och 4 killar! =) =)

Nu ska jag och mammi ta en promenix i det tråkiga sommarvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0