"Donalds" med Hermansen!

BygdøySara och jag hade en riktigt bra eftermiddag idag!! Hon kom hit strax före 12 åsså åkte vi till affären och handlade lite. Vi lagade sedan tonfisksallad som vi åt ute i det deiliga vädret! Efter maten vart det solning till max, vi pressade i den stekande värmen. Vid halv 2 när vi höll på att smälta bort så gick vi in och gjorde oss en varsin banan/ananas smoothie, shit vad gott det var!

Vid 4 tiden stack jag iväg för att hämta guttarna, det var ASMYCKET bilkö. Jag var inte framme på barnehagen förrns halv 5, det tar 10 minuter i vanliga fall... Egentligen hade jag tänkt hämta Kallemann först men eftersom man måste hämta på barnegahen före kvart i 5 så vart det Herman först. Vi åkte sedan till Kallemanns skola och hämtade honom. Klädde om honom till finkläder, skrev ett födelsedagskort till Alexande och bagav oss mot Fürstveien 65. Vi kom ungefär prick 5, perfekt tajming! =)

Jag och Herman åkte sedan till McDonalds, eller som Herman ibland säger "Donalds". Vi åt hamburgare och kosde oss kempelänge på Donken. Vi åkte inte därifrån förrns kvart i 7 då vi än en gång åkte mot Snarøya för att hämta hem Kallemann.

Hemma vart dte badning och sedan bums i bingen! Nini har lite födelsedagskalas efetrsom hon fyllde år förra helgen. Så jag har jour på barnen ikväll. De var lättlagda så det var luuugnt! =)

 
Skitig gutt!


Strips är favoriten...


Näst efter iskrem såklart!! =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Va kul med lite inlägg!!! Jag tror minsann att blogglusten trytit rejält under våren!!! Välkommen hem till ljusdal!!! 30 grader varmt hade vi idag:) liiite för varmt för min smak!! Vi ses på Nettes bröllop om inte förr! KRAMKRAM

2008-06-05 @ 23:45:01
URL: http://metrobloggen.se/tussilagoo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0