Livet är bra!

Åååh, idag har jag varit på topphumör hela dagen!

Jag älskar sånna här dagar, speciellt eftersom gårdagen var så seg. Frukosten imorse gick supersmidigt, den smidigaste någonsin vågar jag säga. Båda gutterna var på superbra humör. Medans Nini skjutsade dem till skolan och barnehagen så råpoppade jag "Secret Combination" uppe i köket medans jag ryddade (städade). bara det fick mig på asbra humör! En bra låt som jag fåt skaka rumpan till i några minuter höjer alltid mitt humör!

På förmiddagen tränade jag och BygdøySara och det var också sååå skönt!
 
Vid 3 hämtade jag gutterna och nu är de på fotboll, jag sitter och käkar daimglass å har det underbart. Ska strax sjunga å skaka lite mer rumpa till samma låt som ovan, jag älskar den!! =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag köpte den idag och har hlga förväntningar :D

Ja Jenny S är jättebra, har du läst hennes andra böcker? Jag har alla utifall du vill låna när du kommer hem :)

2008-06-11 @ 20:07:12
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0