Ryddning!

Ja, om några dagar ska man alltså flytta hem till Sverige igen då...

Det betyder att jag måste "flyttstäda" i rummet som varit mitt hem de senaste 8 månaderna. Idag har jag tagit tag i garderoben och ryddat bort det allra mesta. Har juh några dagar kvar så jag har låtit endel kläder vara kvar. Jag har heller ingen aning vad jag ska ha på mig på midsommar, kan juh bli vilket väder som helst känns det som. Men det blev jäkligt tomt i min annars så välfyllda garderob.


Rätt tomt asså...


Nästan alla kläder ligger i resväskan...


Passade även på, när jag nu ändå höll på, och städade ur mitt skafferi. Jag fick ihop en hel kartong med saker som jag ska skänka till Sara och sedan när hon ska hem skänker hon det vidare till David. =) Lämnade lite i skåpet till nästa praktikant också, en massa salt, nån pastasås, en popcornpåse och lite thé. Alltid trevligt att ha nått i skafferiet när man kommer som ny praktikant! =) Jag är bra snäll jag!


Sara och Davids kartong med mat!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, den var såååå bra!! Vet du när nästa bok kommer?



Snart är du hemma :D

2008-06-18 @ 21:31:00
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0