Saras sista dag!

Nu sitter jag i BygdøySaras hybel och bloggar...

Sara springer runt och dammsuger medans radion spelar "En jävel på kärlek". Alltid kul när de spelar svenska låtar! =) Det är sista gången jag är här nu, ikväll åker nämligen Sara hem till Eslöv. Känns så sjukt att fler och fler lämnar landet... Sara och jag har juh umgåtts nästan varje dag i 8 månader nu så jag kommer definitivt att sakna henne! Från att ha bott så nära varandra ska vi ni bo i helt olika delar av Sverige...


Sara och hennes Fredrik!

Igår myste jag och Sara med popcorn, glass och äppeldricka medans vi kollade på fotboll. Väldigt synd att Sverige förlorade men det är så dte är ibland. Sara sov sedan hos mig och fick väldigt nära till Spetalen imorse! =) Nu ska vi strax åka hem till mig och äta våran sista lunch tillsammans här i Oslo. Sallad och smoothie ska vi mummsa på.

Ikväll ska jag och familjen Nergaard ut och äta avskedsmiddag på restaurang. Känns jättekonstigt, ska jag verkligen hem snart?! Jobbar jag verkligen min sista dag som au pair imorgon?! Shit asså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0