Sista dagen!

Idag är min sista arbetsdag!

Jga vet egentligen inte riktigt vad jag ska göra idag.. Tvätta och städa och försöka packa klart det mesta som går. Har nyss varit med Sara in till Osterhaus där vi lämnade av en jäkla massa mat och umgicks lite med kollektivet. Riktigt mysigt faktiskt!

Nånting som däremot inte är så mysigt är jag jag börjar bli sjuk. Eller börjar, jag är sjuk! Ont i halsen, trött, ont i huvudet, inte alls bra tajming! Jag och Sara har bestämt oss för att vara nyktra ikväll! Sara jobbar på Deli de Luca till halv 11 ikväll så jag ska till Ellen och grilla tillsammans med några andra praktikanter. Sedan vid 10-tiden drar jag och hämtar Sara åsså ska vi äta sill sent ikväll. Det blir nog en film och snack-kväll för oss ikväll. Känns som vi behöver det innan jag åker hem och ska vara utan henne i 2 månader. Hon jobbar så mycket kvällar de närmaste dagarna så ikväll är lixom "sista chansen".
Nu ska jag käka mina nudlar som jag lagat till lunch, sedan blir det en dusch innan jag fortsätter emd tvättningen och städningen!

TREVLIG MIDSOMMAR ALLIHOPA! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0