Sjukling!

Idag är Hans Herman hemma från barnehagen, han är förkyld och har feber stackarn. Jag har faktiskt inte vaktat han något än men om ca en timme ska Nini iväg så då får jag ta över ansvaret. Han får nog mest ligga i sängen å kolla på tv tror jag. Ska försöka få i han lite mat och dricka. Vi har några kalla pizzabitar i kylskåpet som jag tänkte locka med, i nödfall brukar alltid glass funka.. Hehe!

Något jag däremot gjort idag och kommit rätt långt med är strykningen. Har bara 4 skjortor kvar som är ostrukna nu och inga sängkläder. Men på onsdag så blir dte nya sängkläder då städerskan byter dem. Tur att jag slipper byta i alla fall, å slipper stryka Nini och Kristians sängkläder (förutom örngotten).

Nu ska jag kika igenom lite bloggar innan jag blir barnvakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0