Skjutsning av Kallemann!

Idag var första dagen denna vecka som jag åkte på att skjutsa till skolan. I vanliga fall brukar jag köra rätt ofta men i måndags och tisdags skjutsade Nini och i onsdags, hör och häpna, så skjutsade Kristian! =)

Imorse var Kallemann ovanligt snabb... Han var nere på köket 25 över 7 och ute på gården kvart i 8. Herman däremot var dte dååålig fart på. jag tror att Kallemann snott lite energi från sin lillebror. 10 i 8 kom Herman ner på köket och skulle äta frukost. Då var Kallemann redan klar! Som tur var så behövde jag bara skjutsa Kallemann, Kristian tog Hermansen.

Jag var hemma igen halv 9 och det var najs! Nu håller jag på å städar lite eftersom de som köpt huset ska komma och signera kontraktet idag. De vill säkerligen kolla igenom huset en sväng så det är lika bra att hålla det fräsht! Så skönt att slippa fler visningar, jag höll på att bli galen där ett tag... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0