Söndagen!

Åh, gårdagen var sååååå bra! =)

Jag vaknade vid halv 10 och kund einte somna om. Ingen verkade vara hemma, jag visste att guttarna var hos bestemamma och bestepappa men Nini och kristian visste jag inte vart de var. jag smög upp i köket utifall att och grävde fram lite frukost. Satte mig vid datorn och funderade vad jag skulle göra med dagen. det var strålande väder ute och jag var inte speciellt bakis så jag funderade på att gå ut på gården och pressa lite.

HolmenkollenSara loggade in på msn och frågade mig om jag ville följa med henne till stranden och det lät som ett jättebra förslag. Jag hade själv funderat på stranden men ville inte gå dit själv. Jag tröck i mig det sista av min frukost, packade iordning min strandväska och tog en snabbdusch.

När Sara kom gick vi ner till Huk och tur var väl det för det var SMOCKAT med bilar på parkeringen. Var även sjukt mycket folk på stranden men vi lyckades hitta en bra plats inte alltför långt ifrån vattnet.


Sara njuter i det deiliga vädret!!



Sååå underbart!! =)


Mycket folk kan jag lova!!

Efter nån timme kom även JarSara och David och joinade oss ett tag. Sammanlagt var jag där i 4-5 timmar, så underbart!!


Troll-Sara! =)


David snackar i telefon!

Sedan skjutsade vi David och HolmenkollenSara till Majorstuen, David skulle träffa några kompisar i Frognerparken och Sara skulle hämta sin mobil hos nån. Jag å lillasyster tog bilen till Valstrand där vi käkade McDonaldsmat som vi köpt med oss. Jättemysigt!!


Donkenmat!


Underbaraste Sara!



Jag å min cola! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0