Vaaaaaarmt!!

Jag är precis hemkommen från Huk å jag dör! Det är så varmt!!

Igår var jag som jag skrivit förr hos Sara å myste. Vi åkte till Vinmonopolet och köpte lite vin till kvällen sedan tog vi oss en glass på Donken. Medans vi käkade vår McFlurry Lion (GOD!) så kikade vi på en massa människor. Det är så skoj att kika på människor, såg bl.a. en som var jättelik min mamma bakifrån.
Sedan drog vi och hämtade David och köpte lite mat. Hemma hos Sara gjorde vi iordning grillspett och tog emd oss Nina och Joel och drog till nått ställe och grillade. Så mysigt hade vi det! =)

Idag har vi alltså varit på Huk igen, utomlandsvärme javisst!! Höll på att smälta bort hela tidne, man fick slänga sig i havet hela tiden för att inte få damp! Stackars David är nytatuerad och får inte bada ån på 2 veckor, förstår inte hur han klarade av värmen! Känner mig lite yr nu, druckit för lite vatten tänker jag.. Ska hälla i mig några glas nu, emn först lite bilder från idag! =)


Melon är GOTT!!


Davids bröstvårta, Sara och Joel! =P


Joel, Nina, Sara och David!


Sara!


Joel, Nina och David!


Det är rätt bra med folk på Huk... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0