"Det är svårt att förklara för han är tecknad!!"

Jag har kommit på varför jag är så dålig på att blogga...
Jag har juh inget att skriva om!! =S

Mina dagar ser nästan likadana ut och varför skulle ni bry er om jag tränat spinning eller step?! Eller om vi åt pasta eller risotto till middag?!
I början hade jag juh massa att berätta men nu efter 5 ,ånader har man fått in en rutin, en ganska så skittråkig rutin... =P

Idag är det i alla fall fredag och jag tänker bryta rutinen genom att FESTA! Halv 8 ikväll är det tjejmiddag hemma hos Malin. Efter middagen tar vi trikken hem till David och Jimmy och efter det krogen! David fyller år på söndag så Sara, jag å Malin har köpt en present år han.. En extrem plojgrej så jag vette sjutton om han blir glad men jaja... =P



Har suttit å kikat på Björn Gustafsson medans jag käkade lunch nu, ahn är juh så grym.
Här får ni: "Det är svårt att förklara för han är tecknad!!"

Kommentarer
Postat av: Madde

http://osterhausgate5a.blogg.se/

2008-03-28 @ 23:59:33
Postat av: Mikaelac.blogg.se

skitkul att du festar gumman och jag hoppas på massa roliga bilder=) emn vad betyder "trikken"? taxi? haah eller vadå? pussa SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!

2008-03-29 @ 00:10:55
Postat av: Mikaelac.blogg.se

skitkul att du festar gumman och jag hoppas på massa roliga bilder=) emn vad betyder "trikken"? taxi? haah eller vadå? pussa SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!

2008-03-29 @ 00:11:04
Postat av: AKP

fasen din blogg har ramlat bort ifrån min bloggkoll.
Men NU är du med, har ju inte varit in här på skitlänge :O

2008-04-02 @ 15:44:58
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0