Yesterday...

Igår när jag hade hämtat kallemann på Snaröya skole och var på väg till Hermans barnehage för att hämta honom så tyckte jag dte lät så konstigt om bilen. Jag slog av "barnas superjul" (som barnen FORTFARANDE vill höra) och hörde att det lät väldigt illa. När jag klev ur bilen så såh jag att vänster bakdäck var alldelesw för platt. Jag hade fått punktering!!! Jag ringde till Nini som ringde efter en taxi till oss. Så jag och guttarna åkte taxi hem från barnehagen igår. Både Kallemann och Herman tyckte det var jätteskoj.
 Ninis kompisar Peder och Marcell fick åka till barnehagen och skifta däck och sedan köra hem bilen. Å imorse så åkte Nini och fick på ett nytt däck.  

image540
Reservdäcker på...



Igårkvällst så övertalade JarSara med mig på en timmes spinningpass. Jag skulle aldrig i hela mitt liv påstå att jag gillar spinning. jag tcyker dte är asjobbigt, tråkigt och jag har svårt att veta hur mycket jag ska ge. Det har hänt alldeles för många gånger att jag kört slut på mig innan passet är klart och dte är hemskt!! 30 minuter tycker jag är helt okmej för då kan amn ge allt utan att spara på några krafter och 40 minuter går väl ockje det med. Men igår var det som sagt en timmes cyklande.
Jag var rätt skraj när jag satte mig på cykeln och när passet började men efteråt kändes dte riktigt bra. ledaren var superbra (!!!) och peppade osss hela tiden och hade dritbra musik!! Tänk vad mycket musiken gör när man tränar... Jag överlevde en timmes spinning och kan faktiskt tänka mig att göra dte igen, om en par veckor kanske... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0