Jag smal? Ja, tydligen...

Om jag drar in min mage ser jag riktigt smal ut:



Om jag inte drar in min mage ser det nästan okej ut:



Så mycket som jag tränar nu har jag aldrig gjort nångång. 4-6 gånger i veckan är jag på Elixia och springer, spinnar, gymmar eller nått annat. Mina ben har blivit riktigt snygga efter all löpning och spinning, jag har aldrig haft så snygga ben! *NÖJD* Nu ska magen bort också! Min kropp har juh en tendens att placera allt fett på magen och i brösten..

På tal om bröst så kallde Kallemann mig för feit-pupp imorse, det betyder fet-tutte. Nini vart skitsur på han.. *haha!* Vi fick ta ett snack i bilen om att man inte får kalla nån för fet, inte nånstans på kroppen. Jag tror han förstog.. =P


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är gumman!! :)

Lova att du springer med mig när du kommer hem i sommar, går så jävla dåligt med den saken för mig... jag vill ju också få snygga ben ;)

2008-05-27 @ 12:22:22
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0