Så seg idag!



Riktigt seg dag idag. Klockan är 17:18 och jag skulle säkert somna om jag la mig nu! Helt sjukt... Jag har inte skött mina sysslor bra idag. För 10 minuter sedan gick jag in i i tvättstugan för första gången idag. Skjortorna som jag ska stryka har jag gömt bakom min vikvägg så jag inte ser hur mycket jag egentligen har att göra. Riktig latdag för min del.

Jag tog mig i alla fall till gymmet imorse. jag å BygdöySara gick till Sjølyst (ca 2,5 km) och sedan sprang jag på löpbandet i 20 minuter. Sara har varit klantig och skadat sin häl så hon kan endast gå tofflor så hon tog en handling istället. Inte så smart att träna i flipflops lixom... =P I vanliga fall brukar jag gå hem också men nu hade Sara tunga matkassar så då åkte vi bussen hem. Funderar på om jag ska komplitera min träning med en kvällspromenad strax men vette sjutton om jag tar mig upp ur stolen ännu... Skulle ha strykt minst 2 skjortor också, har kommit på om jag tar 2 om dagen blir det inte så jobbigt men jag har skjutit upp "de där 2" väldigt länge nu...

Blir nog en tidig kväll idag... "Bums i bingen" som Nini så fint kallar det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0