Svettigt värre!

Satan vad jobbigt det var att träna idag!

Tog en promenad bort till mitt gym på Sjølyst och redan när jag kom fram var jag svettig. Det är juh inte bara i Sverige som sommaren kommit, det är VARMT här i Oslo idag med! När jag skulle låsa in mina saker i ett av skåpen på Elixia märkte jag att jag glömt mitt hänglås. Funderade på om jag skulle strunta i att låsa men kom på att mina DYRA solglasögon och min mobil låg i väskan så jag gick till receptionen och lånade ett hänglås. Ställde mig på löpbandet, knappade in 25 minuter och började springa. När jag hade sprungit i 10 var jag helt slut! Så vad gör jag då? Jo, jag höjer farten! Envis som en åsna ibland alltså... För att maxa min energi tänkte jag dra igång Hero på min MP3 eftersom den är asbra att springa till, dels är den fartig och dels tänker man på Charlotte Perrelli, dvs. smal som en sticka. På min MP3 stog det "low battery", JAG HATAR BATTERIET I MIN MP3!!! Som tur är har de juh plug-in-manicker på gymmet så jag hoppade lite mellan MTV, Oprah och Nanny 911. När jag hade sprungit i 20 minuter gav jag upp och gick de 5 sista, jag var helt genomsvettig. Mitt linne var alldeles blött bak, betyder väl i alla fall att jag gjorde en någorlunda bra tur på löpbandet.. =)



Tog mig sedan till ICA där jag handlade lite smått och gott och när jag ska betala så blev det 446 kronor. Tyckte det lät lite väl dyrt så jag kikade på kvittot, mannen i kassan hade slagit in mitt telefonkort på 150:- 2 gånger. Återköp blev det såklart å jag kom på att jag tjänade 25:- på det! Han hade nämligen slagit in telefonkortet 2 gånger men min låda med ananas hade han glömt. Ananasen kostade 25 kronor, vilket kap va?! HAHA! =)



Nu ska jag ta å slänga mig in i duscen, sedan ska jag ta med mig min ananas ut och käka lunch i solen! =) Wonderful!

Måste bara berätta att jag nyss åt en "Sans cottage cheese, Bringebær & rips", alltså keso med hallon och röda vinbär. Så sjukt gott mellanmål, å nyttigt! Finns emd jordgubbar också men den har jag inte smakat. Ska ni till Norge nån gång så pröva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0