Västerås!

Då är man hemkommen till Oslo efter 2 dagar i Västerås!

Klockan är rätt mycket och jag är sliten efter ett gäng timmars körning så jag tänker bara berätta lite snabbt om helgen. På lördagen tog jag bussen klockan 8:45 från Oslo, kom fram till Västerås 15:20. Där hämtade Sara och Malin upp mig och vi åkte hem till Sara. Sara hade skickat ut sin mamma och Alar till stugan så vi fick huset. Vid 7 tiden drog vi iväg till Saras brorsa Dennis där förfest nr 1 höll till. Efter det åkte vi till en restaurang och åt GOD MAT! MUUUUUMMMMAAAA!! Jag och Sara åt fläskfilétoast, Malin åt pasta med kyckling och killarna åt black and white.
När våra magar var mätta och belåtna drog vi hem till Sara och hade förfest nr 2. Satan vad kul vi hade det. Satt och lekte djungelleken. Skikkeligt bra humör man blir på av den leken alltså! =) =) =)
Det vart på sätt och vis utgång. Vi drog in på stan, gick in på nått ställe men gick ut lika fort igen eftersom det var typ 5 pers där. Sedan drog vi till Donken och käkade lite.
Tog en taxi hem till Sara igen och efterfesten. Jag vart alltför dragen och vi somnade inte förrns vid 4 tror jag. jag ocg Sara sov i Anna-Lena och Alars säng, så himla bra sov jag!!

Vaknade vid 10 av att Sara tvärreser sig ur sängen och halvskriker "GOD MORGON!!!". Hon gick upp och gjorde iordning frukost som vi åt utomhus. Jag älskar att äta frukost utomhus!!

Efter några timmars softande i sommarvärmen kände sig Malin redo för att köra (hon skötte sig bäst dagen före) och vi drog och hälsade på Saras pappa och shoppade lite på rusta. Drog sedan hem igen där det bjöds på grillbuffé! Gud så gott det var!  

Efter matehn packade vi allt och åkte iväg hemmåt mot Oslo. Nu 6 timmar senare är vi hemma och det är sovdags. denna helgen har varit jätteskoj å mysig fast den gick alltför fort!


Malin körde första biten och jag den andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0