Vattenkoppor?

För ca en kvart sedan så ropade Kallemann på mig från övervåningen. Jag vart väldigt överraskad för jag trodde att han sov som en stock. När jag kommer upp märker jag först ingenting utan frågar om han inte sover då säger han:
"Titta Madde! jag har prick-koppor!!"
Ungen har med en röd tuschpenna målat prickar över hela sina ben, armar och mage. Tack gode hud för att han glömt ansiktet sitt! Jag vart arg och slängde ner honom i sängen sin men kund einte låta bli att småle när jag gick ner eftersom den ungen har sån otrolig fantasi. Precis då kommer hans mamma hem och jag berättade vad som hänt. Hon suckade lite och just nu försöker de duscha bort fläckarna. Jag hoppas det går fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0