All I want for christmas is you!

Aaaah! Första advent! =)



Om exakt 23 dagar är jag på väg hem mot Ljusdal och en jul tillsammans med mamma och pappa. Jag längtar! Nu ligger jag i min säng och lyssnar på förra årets verision av "All I want for christmas" med Agnes och Måns. minns att jag poppade den i bilen på väg hem förra året, i år kommer jag också att åka bil men tillsammans med André.

Vi tjuvstartade lite med julpyntning och bakning igår. Saras mamma Anna-Lena har varit och hälsat på oss i helgen och igår var det som sagt pyntning och bakning. Numera har vi ljusstakar i vardagsummet, pepparkakor i en skål och frysen proppad med lussebullar. Det var meningen att vi skulle börja denna morgon med ett avsnitt av Pelle Svanslös jul men tyvärr får vi nog vänta en par timmar.

Åh, vilken julstämning jag fick nu, och otrolig längtan efter mamma och pappa! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0