Jag har blivit nörd!

Egentligen så är jag inte ens på humör för att blogga (ovanligt) men jag sa till Emma och Peter att jag skulle göra det så here we go...

I helgen har jag nästan flyttat. jag har varit hos Emma och Peter ca 95% av helgen. På fredagen direkt efter jobbet åkte jag dit och vi käkade GOD spagetti och köttfärfssås och sen invigde vi Singstar. Äntligen fick vi till dte med det där spelet, shit vad dte har krånglat... Först fungerade inte PS2 skivorna i Peters PS3, sen låg inte skivan i fodralet när vi köpt ett spel men nu äntligen fick jag och Emma till det. Det var askul men Peter och hans kompis micke var inte så super facinerade även om Peter var det innan Micke kom.. Killar... =P Så killarna fick lov att spela lite guitar hero.



Efter ett tag fick även jag och Emma spela. Emma hade aldrig spelat och rådissat det innan. Vågar jag skriva att vi var uppe till klockan 5 på morgonen och nördade oss? Haha!

Vaknade vid 12 på lördagsmorgon av att Sara ringde. Hon fick fråga mig 3 gånger vad jag gjorde innan jag var ordentligt vaken och kunde svara att jag låg och sov. Hon var sugen på en fika så vi bestämde att vi skulle ta oss en tripp ut på stan men först frukost! Jag och Emma bakade scones och shit vad gott det var!
 Saras och min fika var jättemysig, satt och åt supergod gulrotkake på Byporten och snackade en massa skit. =)
Väl hemma vart dte en dusch och ombyte innan jag begav mnig mot sinsen igen. Bussen var förfärdligt fullpackad men jag tog mig fram helskinnad och med alla mina ägodelar i behåll.
Idag vart middagen lax med klyftpotatis och romsås, Emma och jag är gryumma på att laga mat. Även denna middag vart sagolikt god!
Efter middagen spelade vi lite spel och lekte cxharader, skrattade galet mycket. Kom fram till att värdetransport är jäkligt svårt att visa som charad. EFteråt måsta vi såklart nörda oss med singstar och guitar hero och mäven denna natt vart sen, kanske somnade 30 minuter tidigare.. =P

Idag är det farsdag så det viktigaste uppdraget idag var att ringa till pappa. Fick tag på honom när vi satt och spelade kort. Han och mamma hade varit på middag hos min farbror igår och haft det trevligt. Jag, Emnma och Peter hade det också trevligt, spelade kort och åt mannagrynsgröt till middag. Soft... =)

Nu har jag äntligen tagit mig hem, städat badrummet och tagit mig en dusch. Imorgon är det måndag och en ny arbetsvecka, tur att helgen var så bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0