Söndagens sumering!

Ojojoj! Ett till blogginlägg? På samma dag?! Har jag blivit sjuk? HAHA!

Efter jag bloggat imorse så var jag flink och bakade saffransscones till min söndagsfrukost. Det var gott och lyxigt! På första advent måste man få lyxa lite! =) Saknade Emma eftersom hon och jag alltid brukar käka söndagsfrukostar tillsammans men dte gick fint ändå. Jag och Sussi kikade på madagaskar 2 och fick oss endel skratt. Jag är barnsligt förtjust i teckande filmer... =P


Saffransscones, vaniljyoghurt och grönt thé! Mumma!!

Efter frukosten var det städdags, söndagar är juh våran städdag i kollektivet. Jag tog köket plus att jag moppade halva hallen, även fast vi "bara" var 4 stycken idag så gick städningen fort. Efter att Sussi stuckit iväg på jobb klockan 2 så var det bara jag, Sara och David hemma. Väldigt ovant att vara så få. Olle, Niklas och André har varit hemma i Sverige under helgen och det har varit så skönt att det varit så lite folk här. Den här helgen har verkligen bara varit mys och slapphelg och det behövde jag! Förra helgen sov jag typ ingenting, och då menar jag det verkligen! Jobbade lördag då, klev upp 7 på morgonen, jobbade till 17:00 sedan hamnade jag på fest och släkte inte mina ögon förrns ca 8 på morgonen. Blev väckt vid 11tiden på söndagen och sedan var det helt plötsligt måndag och jag var tröttare än tröttast. Riktigt seg vecka har det varit så det var välbehövt med en lugn helg!

Nu ikväll så gick jag, Sara och David på bio, lite söndagslyx! Vi såg på "Burn after reading" och hjälp vad den var flummig och dålig. Se den inte! Man trodde att dne skulle vara bra eftersom att George Clooney och Brad Pitt är med men nej nej nje. Sara sov igenom halva filmen tror jag. Men dte var mysigt ändå och popcornen var goda! ;)

Imorgon jobbar jag 11-20:15, kasst pass! Jag jobbar 9 timmar och har en paus på 30 minuter! SUCK!! Jobbar jag 10-20:15 har jag i alla fall 2 pausar på 30 minuter. Å jag tänker vara hurtigbulle och träna och ev. sola innan jag börjar jobba vilket innebär att jag ska kliva upp klockan 7 imorgonbitti. Så jag borde nog lägga mig och sova nu!

NATTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0