Grönt thé!

Idag var det lite småsegt att jobba...

Jag hade 4 asstora kartonger med jultallrikar, koppar mm. som jag måsta gå igenom. Det hade nämligen blivit nått fel vid bränningen så vissa mönster gick bort när man klöste på dem. Så idag har jag suttit med en kniv i ena handen och försökt skrapa bort julmotiv från en massa serviser! Gaaaaaah vad tråkigt! Som tur vad så kom Steffen och hjälpte mig efter ett tag. Det var jag och Steffen som stängde ikväll och vi satte nytt tidsrekord. På 5 minuter var vi ute ur butiukken, mycket bra! Dream team vid stängningsdags! =)
Steffen skulle iväg och provträna på ett 5 stjärningt gym inne i byen, kostade tydligen 700 i månaden (fy fan!), så jag fick ressällskap på bussen idag. Mycket trevligare än att sitta själv med sin MP3!

Imorse smakade jag mitt nya thé med chokladsmak och det var väl okej faktiskt. Fast godast är lätt théet som jag dricker nu. Ett grönt thé med smak av mango köpt på Indiska, MUMMS!



Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på några avsnitt av Prison Break och Greek! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0