Niklas bursdag!

Det bästa med att bo i ett kollektiv med många människor är att det går så fort att städa... =)

I fredags fyllde "minstingen" i vårat kollektiv 20 år. Vi firade med cheesecake som jag bakat och ett gäng drinkar dagen till ära. Olle, som ska flytta hit nästa månad, är här på besök och med sig har han sitt playstation med tillhörande singstar. Vi sjöng och drack drinkar fram till halv 1 då Niklas kom på att han ville gå ut. Födelsedagsbarnets önskan var våran lag så vi gick till kareokebaren Trumpet där vi dansade, drack öl och sjöng! Vi stannade där tills de stängde klockan 3 och sedan gick vi hem. Vette sjutton vad som skedde hemma för vi somnade inte förrns halv 5, i alla fall inte jag och André. En sjukt kul kväll!

Igår var den "riktiga" festen.
Vi började med att käka nachos med kollektivet och våra besökare Olle och Emma. Till dessert åt vi en tårta som jag gjort. Jag har aldrig bakat en tårta så fort, måste ha varit nått sorts rekord, men jag har juh det faktiskt i generna. Min pappa har jobbat som konditor.
I alla fall så började gästerna ramla in en efter en och bålen som Olle och David slängt ihop verkade det bara vara jag som drack. Kanske därför jag vart lite smålullig (HOST) framåt småtimmarna. Saras norska jobbarkompisar occuperade köket medans vi svenskar mest hängde i vardagsrummet framför singstar och musiken.

En liten lista på saker som hände igår:
*Sara ramlade över soffan
*Högtalaren på min TV sprängdes
*Jag fick en ny norsk tjejkompis, Martha
*En gäst kissade ut genom vårat fönster
*Sexuella saker ägde rum på toaletten minst 2 gånger.
*Olle vann över mig på singstar (What?!?!)
*Sara kissade i tvättstugan
*André snackade med alla som var online på min msn
*Jag ringde upp alla mina pengar på mobilen

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men min kamera har gått och gömt sig så det går dessverre ikke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0