Quiz!

Jag har tråkigt så jag quizar mig lite...
Hittade den btw på
AKPs blogg! =)



1.Tre namn jag lyssnar till: Madeleine, Madde och Nanne
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Har jag bestämt mig för nått så ger jag aldrig upp!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Är lite smålat ibland...
4. Detta är jag rädd för: Att nått mer ska hända min familj...
5. Tre saker jag vill varje dag: Må bra, vara lycklig och sova lite längre...
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: peta tungspetsen på näsan, vifta på öronen och se utan glasögon eller linser...
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med människor!
8. Detta vill jag göra just nu: Hitta ett jobb!
9. Bästa känslan: När man skrattar så man får ont i magen!
10. Värsta känslan: Osäkerhet.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Kärleksfull, humor, seriös, mogen, positiv, glad
12. Är du kär just nu: Nej, tyvärr...
13. Jag vill gifta mig: Ja, det vill jag!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, finna mitt livs kärlek, resa en massa
15. Min käraste ägodel: Just nu är det nog min dator, jag är beroende av den!
16. Något jag vill ha i present: En digitalkamera! =)
17. Detta har jag på mig just nu: Grå mjukisbyxor, svart tröja och gråa söta tofflor! =)
18. Favoritkläder: Myskläder
19. Favoritdjur: Men gud vad svårt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Blandat men mest pop och rock.
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: No air - Jordin Sparks feat Chris Brown, I kissed a girl - Katy Perry och Sweet child o'mine - Sheryl Crow 
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Matte har jag aldrig varit ett fan av men däremot litteratur
23. Stjärntecken: Skytt
24. En bok jag gillar: Alla Camilla Läckbergs, men Tyskungen är bäst!
25. En film jag gillar: ARN-filmerna stal mitt hjärta
27. Favoritdoft: Olika hela tiden, just nu har jag Naomi Campbells "At night"
28. Detta äter jag gärna: Det mesta!
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Överallt där jag inte varit! Venedig!!
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 166
34. Jag tror på: MIg själv!
35. Jag spelar: På läppen... =P
36. Person jag beundrar: Min mamma!
37. Så här bor jag: Delar 4 rum och kök tillsammans med 5 till i Oslo!
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen än men märkte idag att den ute i hallen var väldigt törstig...
39. Det här tänder mig: Ödmjukhet och en massa flera vackra ord som jag inte kommer på just nu...
40. Det här gör mig avtänd: Dåligt humor, dryghet, ohygien, elakhet mm.
41. Favoritfärg: Så himla olika!
42. Favoritcitat: Kommer inte på nått bra bara därför...
43. En hemlighet jag vet: Tänker jag verkligen inte skriva här!
44. Bästa present jag fått: Tanken som räknas!
45. Senast köpta skiva: Oj, det vet jag inte...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ben och faktiskt min rumpa. Rätt nöjd med dte mesta faktiskt!
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage...
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är nästan alltid glad!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En vildhäst!
50. Jag utmanar: Dom som vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0