Deiligt!!

Idag har det varit sjukt fint väder här i Oslo!

Startade dagen med att glömma nycklarna till jobbet men som tur var så kom min chef Lillian i tid ohc kund eöppna åt oss. Det var inte direkt många kunder och när jag tag med mig min lunchlåda ut förstog jag varför... Det var strålande solsken och riktig sommarvärme!!

Jag fick gå klcokan 16 fast jag egentligen slutade 18, det var tacksamt! =) Åkte hem, bytte om och gick till Aker Brygge där jag, André, Sara och David tog oss en öl. Satt på en av båtarna, så himla mysigt!

Sen gick jag, Sara och David och handlade för vi hade planerat att göra hemmagjord pizza till lunch! Det var gott!! David åt upp en hel plåt pizza själv tror jag... Haha! =)

Nu ligger jag i sängen och myser, imorgon är jag ledig och då ska jag försöka ta tag i endel saker. Rummet ska städas (på riktigt, inte bara plocka undan), en långpromenad eller ett träningspass ska hinnas med, tacos på kvällen med kollektivet, sedan FEST är det tänkt... =)

Det är dåligt med bilder här nu jag vet, skulle knäppa idag men då var det slut på batteri i kameran.. Attans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0