Framtidsplaner...

Jag tycker om att veta vad jag ska göra i den närmaste framtiden!

Just nu är min framtid "planerad" fram till slutet på detta år. Jag kommer att bo och arbeta i Oslo i minst 6 månader till och jag blir inte förvånad om det blir hela 9 månader till. Jag trivs juh jättebra här! =) Men jag skulle vilja veta vad jag ska göra efter det. Jag känner att det är dags att röra om i grytan lite efter det här året, jag ska väl inte fastna här? Eller? Just nu är jag väldigt sugen på att jobba på t.ex. sunving resort eller som reseledare. Jag sökte faktiskt resledarutbildning innan jag fick au pair jobbet på Bygdøy men jag fick aldrig nått svar på den. Vette sjutton om den ens kom fram till dem. Nu håller jag i alla fall på att "känna" på den idén igen. Jag är juh ressugen men eftersom Sara dumpade mig för sig pojkvän så är jag utan reskompis och jag vill inte åka jorden runt själv.

Jag har också en annan idé och det är att just leta efter en reskompis på internet och chansa på att man hittar nån man gillar som man kan spendera ett gäng veckor ute i världen. Lina är juh sugen på att tågluffa nästa vår och det skulle vara sjukt kul. Det hoppas jag verkligen blir av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0