Härlig dag!

Jag löste solfrågan!

Jag öppnade helt enkelt fönstren i köket, satte mig på en stol och slängde ut benen genom fönstret. Tillsammans med mina solisar plus en bok var det riktigt underbart! Satt så i ce en timme sen fick jag ett mess av Bo. Han tyckte vi skulle gå och äta glass. Glass tackar jag aldrig nej till! =)

Vart bjuden på fest också men vette sjutton om jag orkar. Jag är trött som bara den och eftersom det blev som det blev i lördags tror jag att jag håller mig nykter ikväll.

Fick sånt sjukt sockersug nyss så jag bara måste springa till 7eleven och köpa mig choklad. Där såg jag att de hade fått in den nya Ben & Jerry´s glassen "Bohemian Raspberry" så det vart en sån med. Träning imorgon!!!! =//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0