Hudiksvall!

Idag tog vi oss en tripp till Hudik!

Jag hittade endel grejer på ÖB, skohylla, klädhängare, bestick och lite annat smått och gott, mest till nya lägenheten. Hittade inga kläder och det var väl detsamma egentligen eftersom jag inte har plats för nått mer i min byrå hemma på Osterhaus. Bäst köpet var ändå när jag hittade "Dust It" på tillbud! Underbara uppfinning, får verkligen mitt hår att se tjockt ut utan skadlig tupering eller volumaster... Me like!! =)

Nu håller pappa på och lagar sin jättegoda rotmos och till den blir det köttkorv. Jag är jättehungrig så jag sitter och smaskar på lite cashew nötter med bbq-smak, gott men svårt att sluta äta.. =P Efter maten ska mamma och jag baka surdegsbröd och göra en sats med hemmagjord vaniljglass. I förrgår köpte nämligen mammi en glassmaskin, jag invigde den redan igår då jag tillagade bananglass. Det blir inte bara sanslöst gott med hemmagjord glass, man slipper juh alla konserveringsmedel och färgämnen och det gillar jag starkt!

Jag skulle även ha varit ner på Inter Sport och köpt en löparjacka som jag gillar. Får ta det efter maten och innan baket! =)


Kommentarer
Postat av: Karolina

DustIt is the shit ! Vad betalade du för det ?

2009-04-07 @ 21:30:21
URL: http://kaakann.blogg.se/
Postat av: Sara

Älska dust-it!!! :)



Jag vill träffa dig snart, har du tid nån dag? :D

Puss!

2009-04-07 @ 23:35:57
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0