IKEA!

Idag tog jag, mamma och pappa oss en tur till Sundsvall!



Först var dte rundvandring på ikea som gällde, shoppade en hel del till nya läganheten. Sedan fick Birsta City lite besök av oss, jag handlade ett par adidas-skor där åsså åt vi jättegoda hamburgare. Inne på stadium hittade jag en tröja och en ryggsäck,och på Clas Ohlsson köpte mamma en glassmaskin.

Jag är helt slut efter den här heldagen, ska lägga mig i min säng och kolla på nån bra film eller serie strax.

Imorgon ska jag klippa håret, gå på massage, baka surdegsbröd och göra egen glass! ; ) Update om hur allt gick kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: AKP

åh usch!!

GUD vad jag skulle bli galen !!

2009-04-05 @ 20:03:10
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0