Jobbdag!

Idag har jag jobbat ett 10 timmarspass!

Jag kommer ihåg i julast när samma pass gick superfort för det fanns massor av saker att göra. Idag höll jag på att dö av tristess. Fy så lugnt det varit idag!! Sen var jag ensam från halv 5 till 8 så ingen att snacka med heller... =P Skönt att man är ledig imorgon!! =)

Igår slutade jag 4, jag hade min tränings-ryggsäck packad men när jag skulle gå till gymmet var det så fint väder att jag tordes inte gå in. Bestämde mig för att åka hem och gå en promenad istället. När jag sitter på bussen så kommer jag plötsligt på att jag har bra skor och helt okej kläder på mig för en långpromenad hem. Så jag trycker på stoppknappen, kliver av bussen och går hem från Sjølyst. Det tog nästan exakt en timme, jag trodde det skulle ta längre tid å ändå gick jag lite "omvägar". Det var galet skönt, kommer hända fler gånger kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0