Life is good!

Gissa om jag har det bra nu!!!

Jag ska förklara min situation för er... Jag sitter i min säng, har nyss ätit en gooooood hemlagad lökpaj och druckit lite vin till, mumsar nu på min dessert, vit choklad med rice crisp och blåbär i.

Idag har jag och mamma "gjort stan"! Vi var först till mammas snygga tandläkare som jag tyvärr inte fick se, nästa gång hon är dit tänkte jag att hon ska få ta reda på om han är singel och i så fall kan hon få ordna en dejt, hehe!! Sen tog vi oss en sväng in på bolaget och handlade lite blandade godsaker. Efter bolaget vart det Dollar store där jag hittade en hel del saker till nya lägenheten, passade även på att handla rengöringsmedel och body lotion. Sedan blev det en tur på matpunkten där det vart endel torrvaror som kusin André ska få ta med tillbaka till Oslo på måndag eller tisdag.

Har också hunnit med ett varv runt kyrksjön med mammi och pappi samt grävt fram kaffebryggaren, vattenkokaren och några glas ur kartongerna från min förra lägenhet.

Nu ska jag gå å prata lite mer med mamma! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ska du med till ullared den 8de-10de maj?? sova i stuga, handla massa kul och mysa??=) det är jag,carro och frida än sålänge.... boendet blir ca 300 per pers.... hänkar du???=) kram

2009-04-05 @ 17:34:12
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0