Promenad!

Tänk,  jag sov asbra inatt!

Somnade på en gång jag la huvudet på kudden och vaknade kvart i 8 då klcokan ringde, snoozade i en par minuter innan André ringde och "väckte" mig för andra gången, då klev jag upp. Åt frukost, gjorde mig iordning och gick till nationaltheatret där jag tog bussen till mitt CC Vest!

På pytt og panne var det endel nya saker som hade anlänt. Jag gick några varv för att kolla läget sen så fixade jag iordning några utställningar och fick montera ihop en grill.

Efter jobbet vart det lite träning, crosstrainade och löpning.

Hemma blev dte lite mat sedan tog jag och André en långpromenad. Gick bort till Torshov och checkade in parken samt läget. Vi kommer trivas där! Vi var ute och gick i över en timme å nu sitter jag och mumsar på lite riskakor och en kopp thé. Ska kika på "ballar av stål" nu låter det som..

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0